Espaciador.png

Premi Extraordinari Formació Professional

L'alumna CINTIA BENITEZ OLIVAS del cicle de Guia, Informació i Assistències Turístiques de l'IES BENLLIURE ha sigut guardonada amb Premi Extraordinari de Formació Professional curs 2015/2016 de la Família Professional d'Hostaleria i Turisme.

Premi Nacional a la Investigació Tecnològica

Els alumnes de 2n de Batxillerat de Tecnologia Industrial II amb el seu projecte SEPS (Sistema d'eliminació de partícules en suspensió) han sigut els guanyadors del Premi Nacional d'Iniciació a la Investigació Tecnològica, convocat per la Unió d'Associacions d'Enginyers Tècnics Industrials i Graduats en Enginyeria de la Branca Industrial d'Espanya, (UAITIE) i en Col·laboració amb la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia.

Enhorabona. +info

Com sona l'ESO 2017

Altea 2017 Aftermovie ací

Olimpiada Matemàtica 2017

El passat dissabte 8 d'abril l'IES Benlliure participà en la XXVIII Olimpíada matemàtica que organitza la SEMCV.

Logo GVA T 2

FSEhor val T 2