Logo 50 1

Els alumnes de 6é de primària dels quatre CEIP adscrits, després de ser rebuts pels alumnes de 1r ESO, han participat en els tallers organitzats pels diversos departaments:

- Conociendo a Ana y a Alicia

- La magia de les matemàtiques

- ¿Lo ves bien?

- Magia química

- Programación divertida

- Taller artístico

- Taller de sombras chinas

- Taller de soundpainting

- Tecnologia, ¿què és açò?

- Una cançó

Ha sigut una jornada entretinguda que els ha permés conéixer l’institut en el qual és molt probable que estudien el proper curs.

Tota la informació açí.

Sin nombre.jpg

Les alumnes Irene Doménech (3r ESO) i Rocío García (4t ESO) han estat guardonades amb la 1a i 3a menció respectivament, del Concurs organitzat pel GEMME, Grup Europeu de Magistrats per la Mediació en Espanya, en la convocatòria de relats de 2018.

En la fotografia una part del grup de mediació, amb  les alumnes seleccionades, participant a la Ciutat de la Justícia de València el passat divendres 19 de gener en les activitats del DIA EUROPEU DE LA MEDIACIÓ.

Projectes Europeus: ERASMUS+

WOW  -  World of Work