Espaciador.png

Projectes Europeus: ERASMUS+

Posem en marxa 2 nous projectes ERASMUS+

Es tracta de dues associacions estratègiques:

Una des del departament de Tecnologia per fomentar la inclusió educativa mitjançant la impressió 3D.

Altra des del departament d'Hostaleria i Turisme al voltant del món del treball i el desenvolupament d'habilitats.

+INFO

Premi Extraordinari Formació Professional

L'alumna CINTIA BENITEZ OLIVAS del cicle de Guia, Informació i Assistències Turístiques de l'IES BENLLIURE ha sigut guardonada amb Premi Extraordinari de Formació Professional curs 2015/2016 de la Família Professional d'Hostaleria i Turisme.

Premi Nacional a la Investigació Tecnològica

Els alumnes de 2n de Batxillerat de Tecnologia Industrial II amb el seu projecte SEPS (Sistema d'eliminació de partícules en suspensió) han sigut els guanyadors del Premi Nacional d'Iniciació a la Investigació Tecnològica, convocat per la Unió d'Associacions d'Enginyers Tècnics Industrials i Graduats en Enginyeria de la Branca Industrial d'Espanya, (UAITIE) i en Col·laboració amb la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia.

Enhorabona. +info

Com sona l'ESO 2017